Instagram

10:59

Recenzja Krem ze śluzu ślimaka Sanbios

Sanbios krem ze śluzem ślimaka


Witajcie dzisiaj przychodzę do was , już z przedostatnim produktem ze sklepu Bioindygo , które dostałam dzięki nawiązania współpracy.Na sam koniec zostawiłam masło shea,które opisze wam może jutro.Byłam bardzo ciekawa,jak spisze się ten krem na mojej cerze.Stosowałam go codziennie i w końcu mogę coś o nim napisać.

Od producenta:


Stosowanie kremu ze śluzem ślimaka
Krem ze śluzem ślimaka przeznaczony jest do stosowania na skórę.
Właściwości kremu ze śluzem ślimaka
Krem ze śluzem ślimaka przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Rozjaśnia, odżywia, ujędrnia i uelastycznia skórę. Zwiększa zawartość wody w naskórku. Wyciąg ze śluzu ślimaka wyrównuje koloryt i rozjaśnia plamy pigmentacyjne. Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry z przebarwieniami i bliznami.  

Możecie go kupić tutaj

Krem jest umieszczony w słoiczku , o pojemności 50 ml .Ma biały kolor i bardzo fajną lekką konsystencję.Można go stosować rano i wieczorem.Jego zapach jest bardzo przyjemny lekko słodkawy.Nie mam problemu z plamami ,ale wyrównania kolorytu cera potrzebuje.Mam też małą bliznę po ospie niestety człowiek był dzieckiem i rozdrapywał.Jest całe szczęście w takim miejscu ,że jej nie widać.
Krem świetnie się sprawdza do nakładania przed makijażem.Bardzo fajnie buzie nawilża ,nie roluje podkładu .Skóra po jego nałożeniu jest bardzo gładka i miła w dotyku .Co ważne nie lepi się i nie błyszczy.Widzę ,że kremik faktycznie wyrównuje koloryt skóry,po dłuższym stosowaniu.
Krem polubiłam głównie głównie za to ,jak świetnie nawilża moją twarz rano jak i wieczorem.Lubię go stosować także pod oczy .Nie widzę żeby moja blizna zniknęła innych blizn czy plam nie mam więc nie wiem jak by się spisał ,na takich cerach.
Koszt takiego kremu to 39,97 zł i kupicie go na stronie tutaj
Polecam zakupy na stronie Bioindygo mają bardzo ciekawe produkty kosmetyczne,ale także zdrową żywność .
Mam dla was także kupon -5 % na zakupy .
Kod : beautybloganeta5


15 komentarzy:

  1. Odstrasza mnie ten śluz ślimaka :D ... ale chętnie przetestowałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym przetestowała ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/mamas-kosmetyki-stworzone-z-mysla-o.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji używać czegokolwiek ze śluzem ślimaka, ale słyszałam pochlebne opinie o kosmetykach z nim :)

    ps. zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przetestować zwłaszcza teraz zimą ;)
      Na pewno zajrzę na bloga ;)

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam takiego kremu. Ale pamiętam jak kiedyś moja mam dostała podobny właśnie ze śluzem ślimaka i podobno był to hit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam o tym kremie, ale uwielbiam kosmetyki na bazie śluzu ślimaka, więc zdecydowanie jestem chętna na wypróbowanie tego cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że warto przetestować wierzę że kiedyś taka pielęgnacja dobra dobrze podziała i cera mi się odwdzięczy haha

      Usuń
  6. Wiele dobrego słyszałam o właściwościach śluzu ślimaka, jednak nie używałam produktu z tym składnikiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuj myślę ,że warto choć słyszałam że nie którzy widzą większą różnicę w działaniu gdy dłużej używają tego kremu nie tylko po jednym opakowaniu ;)

      Usuń
  7. Mam inny krem ze śluzem ślimaka. Radzi sobie całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremy ze śluzu ślimaka są bardzo popularne i polecane przez wiele osób. Na początku byłam bardzo negatywnie do nich nastawiona, ale teraz chyba zdecyduję się na ich zakup, gdyż z tego co czytałam mają bardzo dużo fajnych właściwości :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałeś/ łaś post proszę skomentuj go.Bloga prowadzę dla was, wszelkie komentarze będą dla mnie bardzo przydatne.Buziaki ;*

Copyright © 2016 Beautybloganeta , Blogger